یزدفردا -احسان عابدی :از خصوصیات دولت عدالت محور نهم و آقای احمدی نژاد این است که کارها و رفتارهایی را به اجرا گذاشت که از این پس هر مسئول و مدیری٬ ولو با دیدگاهی متفاوت از ایشان٬ باید از آنها تبعیت کند. و گر نه از سوی مردم و به ویژه خواص دلسوز! مورد بازخواست قرار خواهد گرفت.
 

ahmadi nejad

حضور صمیمانه در متن مردم٬ صحبت کردن از امام و رهبری و شهدا٬ ساده زیستی و ساده گویی(صحبت با مردم به زبان مردم)٬ کار خستگی ناپذیر( از صبح علی الطلوع تا نیمه های شب)٬ مطالبه جدی و بی تعارف از مدیران خود٬ برکناری بدون ملاحظه مسئولان نا هماهنگ و کم کار و ... از ویژگی هایی است که فقط در دولت محبوب دکتر احمدی نژاد مشاهده شده. همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند این دولت واقعا دولت کار است.

 

 

 

ahmadi nejad
البته این ویژگی ها تماماْ ویژگی های کارگزاران اسلامی است نه اینکه منحصر به شخص آقای احمدی نژاد باشد و به این دلیل که در دولت های سازندگی و اصلاحات متاسفانه خبری از آنها نبود !!! باعث شیفتگی مردم به شخصیت احمدی نژاد شده است.
اما اصل مطلب!
تحرکات٬ رفتار ها و سخنان آقای خاتمی در این چند مدت او را متفاوت تر از خاتمی سابق نشان می دهد.
khatami
مثلا: خاتمی به استان ها سر می زند٬ آن هم استان هایی مرزی مثل ایلام و کردستان و ... .
خاتمی در صحبت های خود از لزوم حرکت بر اساس تفکرات امام خمینی(ره) و سیاست های رهبری می گوید.
خاتمی با خانواده شهدا و جانبازان دیدار می کند.
خاتمی خود را سرباز كوچك براي ملت می خواند.( ۲۰بهمن در مراسم افتتاح سایت مجمع روحانیون مبارز )
 و رفتارهایی ازاین دست که بیشتر به عقب نشینی از مواضع قبلی (هرچند ظاهری!) می ماند و شباهتی تقلیدی و کوچک با گفتمان کاری دولت نهم دارد. در واقع ایشان خود را مجبور می بینند که چنین کنند٬ چرا که مردم با رفتارهای احمدی نژادی آشناتر هستند تا رفتارهای مدرنیته ای!!
آقای خاتمی! 
 لطفا خودتان باشید!
یزدفردا
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا